Ebusinessforum -

Deprecated: Function split() is deprecated in /srv/www/ebusinessforum.gr/engine/include/print.inc on line 33
arrow Ενημέρωση/Πληροφόρηση
2 |  3 |  4 |   
[21/08/2006]
 The European e-Business Report [2567 Kb]
Βασικά συμπεράσματα και τάσεις όσον αφορά E-Readiness e-Activity e-Integration e-Impacts κλπ., θέματα e-commerce, e-procurement απο το e-Business W@tch.
Αριθμός εμφανίσεων: 15474
[21/08/2006]
 Metrics for knowledge management and content management [217 Kb]
Metrics are a concrete way of defining what a knowledge management or content management project will achieve, and whether it met those goals.
Αριθμός εμφανίσεων: 2232
[21/08/2006]
 XML and content management systems, by James Robertson [147 Kb]
With the rise of in popularity of both XML and content management systems (CMS) there are an increasing number of tenders specifying "CMS must be built using XML".
Αριθμός εμφανίσεων: 1498
[21/08/2006]
 So, what is a content management system?, by James Robertson [190 Kb]
A content management system (CMS) is critical to the success of almost every website and intranet, and yet many organisations are not familiar with this technology.
Αριθμός εμφανίσεων: 985
[21/08/2006]
 Finding Relevent Information Requires a Lot More Than Search, by Aberdeen Group [585 Kb]
Over the past 25 years, enterprises have become much better at extracting infor-mation from databases. Data warehouses, online analytical processing (OLAP), ana-lytical applications, and executive dashboards are among the many mechanisms that companies now use to monitor and manage the health of the organization.
Αριθμός εμφανίσεων: 1656
[21/08/2006]
 Knowledge Management for E-business performance: Advancing Information Strategy to 'Internet Time' [108 Kb]
Many companies use models of knowledge management that suit the industrial epoch. Far from benefiting these organisations, these outdated models seriously undermine their information strategies.
Αριθμός εμφανίσεων: 1284
[21/08/2006]
 The Next Wave in Internet Business: Return on Investment [30 Kb]
The past few years have seen most companies establishing a presence on the Internet without regard to the bottom-line benefits. These investments have been valuable learning exercises, but have not generally yielded measurable financial benefits. That is beginning to change.
Αριθμός εμφανίσεων: 1005
[21/08/2006]
 e-business pay: Eight Key Drivers for Operational Success, by Barua, Konana, Whinston, and Yin (University of Texas at Austin) [124 Kb]
Με ποιόν τρόπο μια επιχείρηση επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα επιχειρησιακής λειτουργίας στο χώρο του Ηλ. Επιχειρείν; Επενδύει σε οκτώ κρίσιμους συντελεστές που μεγιστοποιούν την αξία του ηλεκτρονικού επιχειρείν, συνυφασμένοι με την τεχνολογία, τις επιχειρηματικές διαδικασίες, και την ετοιμότητα των πελατών και των προμηθευτών στο να επιτύχουν την επιχειρησιακή τελειότητα.
Αριθμός εμφανίσεων: 1905
[21/08/2006]
 Myths about Outsourcing to Application Service Providers, by Susarla, Barua, and Whinston (Univ. of Texas) [327 Kb]
Ποίες εφαρμογές οι επιχειρήσεις αναθέτουν στους ASPs; Τι ελπίζουν ότι θα αποκομίσουν; Ποιοι είναι οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας για τους οργανισμούς που χρησιμοποιούν τους ASPs; Για την αντιμετώπιση αυτών των ερωτημάτων πραγματοποιήσαμε μια μελέτη με την Momentum Research Group και αναθέσαμε στην Market Vision Research να υλοποιήσει μια έρευνα σε περισσότερες από 800 μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Αριθμός εμφανίσεων: 1138
[21/08/2006]
 Creating a Strong Foundation for e-Business Growth Strategies: Challenging e-Business Myths with e-Business Reality, by Powell [1216 Kb]
Σε αυτήν τη μελέτη παρουσιάζονται σύγχρονες τοποθετήσεις για τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής, το ρόλο της διανομής, και το πλεονέκτημα του First mover στο χώρο του Διαδικτύου. Αναλύει τί είναι μύθος και τη πραγματικότητα στο Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ολοκληρώνει με μια σειρά βέλτιστων στρατηγικών αποφάσεων και κατευθύνσεων που προκύπτουν από εμπειρικές αναλύσεις.
Αριθμός εμφανίσεων: 2238
[21/08/2006]
 Custom Enterprise.com, by Gaby Wiegran and Hardy Koth, Vocatus [70 Kb]
Η εξατομίκευση χαρακτηριζόταν πάντα ως ένα συστατικό προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη. Ωστόσο, συχνά οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να εκμεταλλευθούν αυτό το χαρακτηριστικό λόγω επιχειρησιακών περιορισμών ή λόγω οικονομιών κλίμακας. Σήμερα, στην εποχή του Διαδικτύου, οι ευκαιρίες εξατομίκευσης στην επικοινωνία με τον καταναλωτή, στο τελικό προϊόν ή στο σχεδιασμό μιας υπηρεσίας, είναι σαφώς περισσότερες.
Αριθμός εμφανίσεων: 1120
[21/08/2006]
 The Internet Intermediary: Gateway to Internet Commerce Opportunities, by Don Chrusciel Iowa State University - USA [108 Kb]
Ο ρόλος του ενδιάμεσου στο Διαδίκτυο. Έξι είναι οι λειτουργίες ενός τέτοιου ενδιάμεσου: Πρόσβαση, Σύνθεση, Κόστη, Διευκόλυνση, Εμπιστοσύνη και Προστιθέμενη Αξία....
Αριθμός εμφανίσεων: 1227
[21/08/2006]
 The Place And Key Succes Factors OF ERP In The New Paradigms Of Business Management, by Gunson, Blasis SES/HEC - Univ. of Geneva [320 Kb]
Αυτή η μελέτη εξετάζει τον αντίκτυπο των λύσεων ERP στην επιχείρηση. Ο στόχος είναι επίσης να φανεί η θέση του ERP στην αγορά σήμερα και του ρόλου του σε σχέση με τις νέες λύσεις και τη σύγχρονη τεχνολογία, ειδικότερα στη διαχείριση αλυσίδων ανεφοδιασμού (SCM), στη διαχείριση σχέσης πελατών (CRM) και στο ηλεκτρονικό εμπόριο από κοινού με το ERP. Επιπλέον, οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας στην εφαρμογή των προγραμμάτων ERP προσδιορίζονται με ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα διαχείρισης.
Αριθμός εμφανίσεων: 1494
[21/08/2006]
 Online Trust and e-Business Strategy: Concepts, Implications, and Future Directions, by Penn State University [179 Kb]
Σε αυτήν τη μελέτη τονίζεται η σημασία στο αίσθημα της εμπιστοσύνης στο Διαδίκτυο. Εξετάζονται προηγούμενες θεωρίες και προτείνεται ένα καινούργιο μεθολογικό πλαίσιο.
Αριθμός εμφανίσεων: 1287
[21/08/2006]
 A Framework For Best Practices In E-Commerce Awareness Creation, by Papazafeiropoulou, Pouloudi, Doukidis (AUEB) [65 Kb]
Η ταχεία ανάπτυξη των τεχνολογιών και των πρακτικών ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δημιουργήσει μια τεράστια ανάγκη για τη δημιουργία συνειδητοποίησης των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους οργανισμούς όπως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που φαίνεται να στερούνται τις απαραίτητες πληροφορίες για την τεχνολογία, τις επιχειρησιακές πρακτικές, το κόστος επένδυσης και το ανθρώπινο κεφάλαιο.
Αριθμός εμφανίσεων: 1289
Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από το http://www.ebusinessforum.gr/ [ 04/24/24 ]