Ebusinessforum site Ebusinessforum site
Ebusinessforum siteΥπουργείο ΑνάπτυξηςΚοινωνία της Πληροφορίας
Ebusinessforum site Ebusinessforum site Ebusinessforum site Ebusinessforum site ENGLISH | GREEK
body_bg_left


   
orangearrowΔιαδρομή: Αρχική σελίδα » Ενημέρωση / Πληροφόρηση » ebusiness analysis » Δημοσιεύσεις από προηγούμενα χρόνια

title_bg_uptitle_corner_up
arrow Ενημέρωση/Πληροφόρηση title_bg2
2 |  3 |  4 |  5 |  Next 
orangearrow [21/08/2006]
pdf Consumer Rerponsivess to mobile marketing, by Hanken Swedish School of Economics and Business Administration [190 Kb]
Αριθμός εμφανίσεων: 3382
orangearrow [21/08/2006]
pdf Consumer Responsiveness to Marketing Communication in Digital Channels, by Hanken Swedish School of Economics [273 Kb]
Αριθμός εμφανίσεων: 1600
orangearrow [21/08/2006]
pdf Permission-based Mobile Marketing: Best Practices and Success Stories, by Air2Web [850 Kb]
Αριθμός εμφανίσεων: 3950
orangearrow [21/08/2006]
pdf Does Internet Advertising Alienate Users? by Ruth Rettie, Helen Robinson and Blaise Jenner Kingston University [113 Kb]
This paper attempts to explain the dramatic decline in click-through ratings in terms of a change in consumer attitudes to Internet advertising. Although previous researchers found fairly positive attitudes to Internet advertising, our research found more negative attitudes.
Αριθμός εμφανίσεων: 1368
orangearrow [21/08/2006]
pdf Mobile Marketing A Primer Report by First Partner [295 Kb]
Mobile marketing is more than a trendy new media channel; it is a powerful communication tool with considerable audience reach and awareness. Over 85% of the population in the UK use a mobile phone and 80% across Western Europe.
Αριθμός εμφανίσεων: 2565
orangearrow [21/08/2006]
pdf Internet Marketing: An Overview by Jianwei Hou and César Rego, University of Mississippi [70 Kb]
Years of Internet marketing research have yielded a set of important findings. The purpose of this paper is to review these findings and assess what has been done and what has not been done in the area. In doing so, the authors review existing findings ranging from the types of products on the Internet, the Internet as a marketing channel, the Internet as an advertising and communication medium, the Internet adoption, to the effect of the Internet on traditional markets. Based on the studies reviewed, implications are drawn for further theoretical and empirical investigations.
Αριθμός εμφανίσεων: 1977
orangearrow [21/08/2006]
pdf Do marketers have the data they want? The way they want? by Sumeet Kanwar, iLeo [436 Kb]
A large number of interactive and direct marketing agencies have encouraged marketers to invest in initiatives targeting individuals as customers. These initiatives have taken various forms ranging from 24hour call-centers to e-mail marketing to loyalty/rewards programs - covering the entire span of customer acquisition, retention and service. While several such customer level initiatives can justify themselves in isolation, marketers and their support agencies have not helped create customer value frameworks to track success/failure within and across such initiatives.
Αριθμός εμφανίσεων: 1144
orangearrow [21/08/2006]
pdf Pricing Digital Marketing: Information, Risk Sharing and Performance by Arun Sundararajan, New York University [977 Kb]
unique value proposition of Internet-based digital marketing is the availability of precise measures of the actual performance of individual campaigns, which makes performance-based advertising pricing schedules feasible. These pricing schemes are studied in the presence of competition, performance uncertainty and asymmetric information about the quality of the client’s content and the effectiveness of the publisher’s technology. The paper’s findings challenge the dominant practice of CPM-based pricing for digital marketing by establishing that performance-based pricing is always profit-improving for publishers, even when publishers are constrained to offer CPM-based pricing in parallel.
Αριθμός εμφανίσεων: 1126
orangearrow [21/08/2006]
pdf Marketing: Synergy of Purchasing and Relationship Marketing by Wim G. Biemans and Maryse J. Brand, University of Groningen [119 Kb]
Η παραδοσιακή σχέση, όπου ο πωλητής παίρνει την πρωτοβουλία με την προσφορά ενός προϊόντος, αντικαθίσταται όλο και περισσότερο από μια σχέση όπου ο αγοραστής ψάχνει ενεργά για έναν προμηθευτή που είναι σε θέση να εκπληρώσει τις ακριβείς ανάγκες του. Το αντίστροφο μάρκετινγκ (reverse marketing) δεν είναι τεχνική, αλλά μια διαφορετική προοπτική στην αγορά και τη διαχείριση ανεφοδιασμού, και μπορεί να οδηγήσει στις μειώσεις δαπανών 5 έως 30 τοις εκατό. Επιπλέον, το αντίστροφο μάρκετινγκ μπορεί να οδηγήσει στη βελτιωμένη ποιότητα των προϊόντων, παράδοσης και υποστήριξη υπηρεσιών.
Αριθμός εμφανίσεων: 5782
orangearrow [21/08/2006]
pdf Transformation in Relationship Marketing, by Tzokas and Saren, University of Strathclyde [125 Kb]
Με βάση την αρχή ότι οι πελάτες είναι η βασική αξία στο μάρκετινγκ, αυτή η μελέτη παρουσιάζει μια αναθεώρηση και μια κριτική της τρέχουσας γνώσης σε αυτόν τον τομέα και ολοκληρώνει με διάφορες προτάσεις για την αναβάθμιση της γνώσης μας σε αυτόν τον τομέα.
Αριθμός εμφανίσεων: 1557
orangearrow [21/08/2006]
pdf Paradigms in Customer Management, by Merlin Stone, University of Surrey [55 Kb]
Αυτή η μελέτη προκαλεί πρότυπα και μοντέλα που εφαρμόζονται στη διαχείριση των πελατών (CRM). Συνοψίζει με απλό τρόπο μερικές καθιερωμένες πρακτικές μάρκετινγκ, και επισημαίνει ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι προτιμήσεις πελατών δεν οδηγούν στα απλά συμπεράσματα για το ποιες μέθοδοι είναι κατάλληλες για την επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Αριθμός εμφανίσεων: 1277
orangearrow [21/08/2006]
pdf Understanding Online Message Dissemination: An Analysis of "Send this messageto your friend" Data, by Sandeep Krishnamurthy [137 Kb]
Το να ενθαρρύνεις τους καταναλωτές να στέλνουν ιστορίες στους φίλους τους είναι μια εφαρμογή viral marketing που προβλέπει τη διάδοση μηνυμάτων μέσω της επικοινωνίας πελάτη με πελάτη παρά εταιρεία με πελάτη. Έχει νόημα για έναν εκδότη να περιλάβει αυτό το χαρακτηριστικό γνώρισμα εφόσον οι καταναλωτές είναι πιθανότερο να δεχτούν τις συστάσεις των φίλων τους και αυτό μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα ανάγνωσης της ιστορίας.
Αριθμός εμφανίσεων: 1217
orangearrow [21/08/2006]
pdf TARGETING HIGH-VALUE CUSTOMERS, by Boston Consulting Group [72 Kb]
Σήμερα ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν χρησιμοποιώντας πολλαπλά κανάλια. Επίσης, οι περισσότεροι πελάτες πρώτα επισκέπτονται το ηλεκτρονικό κατάστημα και έπειτα πραγματοποιούν τις αγορές τους με τον παραδοσιακό τρόπο.
Αριθμός εμφανίσεων: 6964
orangearrow [21/08/2006]
pdf Effective Call Center Management: Evidence from Financial Services, by Wharton [317 Kb]
Τα κέντρα κλήσης (Call Center) γίνονται γρήγορα το σημαντικότερο σημείο επαφής για την εξυπηρέτηση των πελατών και παράγοντας νέο εισόδημα σε ποικίλες βιομηχανίες. Αυτό το φαινόμενο είναι φανερό στη βιομηχανία οικονομικών υπηρεσιών. Αυτή η μελέτη παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας έρευνας για τη διαχείριση των κεντρικών διαδικασιών κλήσης σε σημαντικές εταιρίες οικονομικών υπηρεσιών. Τα αποτελέσματα δείχνουν σαφώς τη σημασία της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού και της τεχνολογίας, στη δημιουργία υψηλής απόδοσης κεντρικών περιβαλλόντων κλήσης.
Αριθμός εμφανίσεων: 1032
orangearrow [21/08/2006]
pdf An Integrated Approach to Interactive and Personalized TV Advertising, by AUEB [54 Kb]
Σε αυτήν τη μελέτη αντιμετωπίζεται η διαφήμιση στη ψηφιακή τηλεόραση και περιγράφεται μια συγκεκριμένη προσέγγιση στην παράδοση εξατομικευμένου αλληλεπιδραστικού περιεχομένου.
Αριθμός εμφανίσεων: 1228
 
right  search 
   Εισάγετε την λέξη που θέλετε να αναζητήσετε στο ebusinessforum

  
 
 gΧρησιμοποιεί την λειτουργικότητα του Google.
right  Ebusiness Research 
  ms 
  Morgan Stanley Technology Research  
 
  ewatch 
  e-business watch από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή 
 
  bw 
  Best of the Web από το Business Week 
 
foot Printsendtoafriendfeefbackother 
Υπουργείο Ανάπτυξης  Η δικτυακή πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας  ΕΔΕΤ / GRNET  Κοινωνία της Πληροφορίας  Το "e-business forum" και ο παρών δικτυακός κόμβος εντάσσονται στο Ε.Π. "Κοινωνία της Πληροφορίας" (μέτρο 3.1), υλοποιούνται από την ΕΔΕΤ Α.Ε. και συγχρηματοδοτούνται κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 25% από εθνικούς πόρους.
Ο Δικτυακός τόπος www.ebusinessforum.gr δημιουργήθηκε και συντηρείται από την Ομάδα Ατλαντίδα http://www.atlantis-group.gr - Πανεπιστήμιο Κρήτης
Created and maintained with Free and Open Software http://www.open-source.gr. rss
Περιορισμός ευθύνης - Copyright @ 2006
footer
footer